Najnowsze zagadnienia

Jak odzyskać kod rejestracyjny?

Kod rejestracyjny jest przesyłany w wiadomości e-mail po opłaceniu programu... Czytaj więcej »

Ograniczenia dostępu dla protokołu FTP

Ograniczenie dostępu do serwera przez FTP pozwala zastrzec możliwość połączenia... Czytaj więcej »

W jaki sposób mogę dokonać opłaty za zamówioną usługę?

Zamówioną usługę możesz opłacić przelewem bankowym lub jedną z opcji dostępnych w Panelu Klienta... Czytaj więcej »

Ustawienia indywidualne filtru antyspamowego - biała i czarna lista

Na białą listę wpisz zaufanych nadawców, na czarną listę adresy, z których wiadomości chcesz zablokować... Czytaj więcej »

Ustawienia indywidualne filtru antyspamowego - filtrowanie treści

Funkcjonujący na serwerach hostingowych system antyspamowy korzysta z zaawansowanego filtru treści wiadomości... Czytaj więcej »

Ustawienia indywidualne filtru antyspamowego - listy RBL

Jednym z elementów systemu antyspamowego jest filtr wiadomości oparty o wyselekcjonowane listy ... Czytaj więcej »

Ustawienia indywidualne filtru antyspamowego - filtrowanie treści

Funkcjonujący na serwerach hostingowych system antyspamowy korzysta ... Czytaj więcej »

Ustawienia filtru antyspamowego

Zmiana ustawień filtru antyspamowego jest możliwa po zalogowaniu do panelu Active.admin... Czytaj więcej »

Informacje ogólne o systemie antyspamowym

Filtr antyspamowy sprawdza wiadomości e-mail pod kątem cech wiadomości niechcianych... Czytaj więcej »

Kiedy zostaną przyznane punkty w Programie Partnerskim?

Punkty w Programie zostaną przyznane za usługę zamówioną z użyciem kodu rabatowego... Czytaj więcej »

Na czym polega aktywacja kodu rabatowego?

Wśród kodów rabatowych w nazwa.pl istnieją kody, którymi można podzielić się ze znajomymi. ... Czytaj więcej »