Najnowsze zagadnienia

Jak mogę dokonać przedłużenia ważności zarejestrowanej domeny?

Aby przedłużyć ważność domeny dokonaj płatności on-line lub przelewem bankowym... Czytaj więcej »

Czy mogę przywrócić domenę globalną po dacie jej wygaśnięcia?

Przywrócenie rejestracji domeny globalnej jest możliwe do 70 dnia od daty wygaśnięcia... Czytaj więcej »

Dlaczego dla wygasłej domeny globalnej serwery DNS są inne niż w Panelu Klienta?

Po zakończeniu rejestracji domeny globalnej następuje zmiana serwerów DNS u nadrzędnego rejestratora... Czytaj więcej »

Co się stanie, jeżeli zarejestrowanie domeny nie będzie możliwe?

Jeśli opłacona domena nie została zarejestrowana, opłata zostanie zwrócona do konta Nadpłat... Czytaj więcej »

W jaki sposób mogę dokonać opłaty za zamówioną usługę?

Zamówioną usługę możesz opłacić przelewem bankowym lub jedną z opcji dostępnych w Panelu Klienta... Czytaj więcej »

Do czego służy kod autoryzujący?

Kod autoryzujący potwierdza dostęp do Panelu Klienta. Umożliwia uzyskanie poufnych informacji lub złożenie dyspozycji ... Czytaj więcej »

Kto jest upoważniony do kontaktu z nazwa.pl w sprawie zamówionych usług?

Dane osoby upoważnionej do kontaktu możesz podać przy rejestracji lub po zalogowaniu do Panelu Klienta... Czytaj więcej »

Jakie dane mogę zmienić w Panelu Klienta?

W Panelu Klienta możesz zmienić dane do faktury, dane osoby kontaktowej, dane Abonenta... Czytaj więcej »

Czym się różnią dane identyfikacyjne zamawiającego od danych Abonentów domen?

Dane identyfikacyjne zamawiającego (Klienta) mogą się różnić od danych Abonenta domeny... Czytaj więcej »