Najnowsze zagadnienia

Jak mogę zmienić login do Panelu Klienta?

Jeśli chcesz zmienić login do Panelu Klienta, zaloguj się i przejdź do zakładki Twoje dane... Czytaj więcej »

Jak dokonać zmiany kontaktowego adresu e-mail?

W celu zmiany adresu e-mail osoby kontaktowej zaloguj się do Panelu Klienta lub prześlij wypełniony wniosek... Czytaj więcej »

Czy mogę zmienić status prawny Klienta lub zmienić NIP/PESEL?

Po zakończeniu rejestracji i utworzeniu Panelu Klienta nie można zmienić statusu prawnego i danych identyfikacyjnych... Czytaj więcej »

Ile usług mogę posiadać w ramach jednego konta?

Jedno konto Panelu Klienta umożliwia zarządzanie nieograniczoną liczbą usług znajdujących się w ofercie nazwa.pl. ... Czytaj więcej »

Co mam zrobić, jeśli nie pamiętam hasła do Panelu Klienta?

Jeśli nie pamiętasz obecnego hasła do Panelu Klienta przejdź do strony z formularzem umożliwiającym wysłanie nowego hasła... Czytaj więcej »

Nie mogę zalogować się do Panelu Klienta. Co zrobić?

Do Panelu Klienta możesz zalogować się wypełniając formularz na https://konto.nazwa.pl/OdzyskajHaslo.html... Czytaj więcej »

Jakie dane mogę zmienić w Panelu Klienta?

W Panelu Klienta możesz zmienić m.in. dane do faktury, dane osoby kontaktowej, dane Abonenta... Czytaj więcej »

Jak mogę zmienić hasło do Panelu Klienta?

Jeśli znasz aktualne hasło do Panelu Klienta i chcesz je zmienić, to zaloguj się do Panelu Klienta... Czytaj więcej »

Usuwanie bazy danych

W celu usunięcia bazy danych zaloguj się do Active.admin i przejdź do zakładki Bazy danych... Czytaj więcej »

Jak zamówić usługę Poczty?

Aby zamówić usługę poczty w nazwa.pl, należy: w zakładce Poczta wybrać typ usługi ... Czytaj więcej »

Jak zamówić Stronę WWW

Stronę WWW możesz zamówić jako oddzielną usługę lub zamawiając wraz z nią usługę domeny (adresu internetowego)... Czytaj więcej »