Najnowsze zagadnienia

Otrzymałem informację, że zakup domeny został anulowany, dlaczego?

Zawarcie transakcji jest możliwe po dopełnieniu przez obydwie strony, Kupującego i Sprzedającego, obowiązku dostarczenia ... Czytaj więcej »

Co zrobić z wnioskiem o zmianę Abonenta domeny?

Wniosek o zmianę Abonenta oraz Klienta występującego na rzecz Abonenta domeny powinien... Czytaj więcej »

Gdzie mogę znaleźć informację na temat zakupionej przeze mnie domeny?

W celu uzyskania informacji o zakupionej domenie należy zalogować się do Panelu Klienta... Czytaj więcej »

Kupiłem domenę, co dalej?

Informacja o zakupie domeny jest przesyłana do obu stron transakcji na kontaktowe adresy e-mail podane w Panelach Klienta nazwa.pl. Przesłane drogą elektroniczną potwierdzenie zakupu domeny oznacza, ... Czytaj więcej »

Domena, którą chciałem kupić, zniknęła z listy ofert, dlaczego?

Domeny są widoczne na liście ofert przez okres publikacji oferty sprzedaży.... Czytaj więcej »

Chciałbym kupić domenę, dla której oferta sprzedaży nie została jeszcze opublikowana, czy jest taka możliwość?

Zakup domeny, dla której oferta sprzedaży nie została jeszcze opublikowana na Giełdzie Domen... Czytaj więcej »

Chciałbym kupić domenę, jak mogę to zrobić?

Opublikowane na Giełdzie Domen oferty sprzedaży domen są dostępne na stronach... Czytaj więcej »

Kupno

Serwis nazwa.pl wysyła do swoich Klientów (na kontaktowy adres e-mail) informację o zbliżającym się końcu okresu abonamentowego na... Czytaj więcej »

Kiedy otrzymam pieniądze za sprzedaż mojej domeny?

Po przyjęciu wpłaty na rachunek depozytowy nazwa.pl od Klienta kupującego domenę... Czytaj więcej »

Co zrobić z wnioskiem o zmianę Abonenta domeny?

Wniosek o zmianę Abonenta oraz Klienta występującego na rzecz Abonenta domeny powinien zostać podpisany... Czytaj więcej »

Sprzedałem moją domenę, co dalej?

Informacja o sprzedaży domeny jest przesyłana do obu stron transakcji na kontaktowe adresy e-mail podane w Panelach Klienta nazwa.pl... Czytaj więcej »