Wybierz inny temat

Jak mogę przenieść WordPress Cloud pomiędzy kontami w Panelu Klienta?

Przeniesienie serwera WordPress Cloud do innego konta (Panelu Klienta) umożliwia zmianę płatnika za tę usługę, np. z osoby fizycznej na firmę lub z jednej firmy na drugą.

Aby zgłosić przeniesienie zaloguj się do Panelu Klienta, w którym ma znaleźć się serwer WordPress Cloud i przejdź do zakładki Zarządzanie usługami -> przenoszenie usług. Następnie zaznacz opcję Przenieś serwer WordPress Cloud i wpisz adres serwera oraz login Klienta, u którego usługa aktualnie się znajduje. Zapoznaj się z treścią oświadczenia o przejęciu praw i obowiązków, zaakceptuj jego treść i kliknij przycisk Dalej.


Następnie sprawdź poprawność danych i kliknij przycisk Zgłoś przeniesienie. Na adres e-mail osoby kontaktowej Klienta o podanym loginie zostanie wysłane powiadomienie o zgłoszeniu.

Aby potwierdzić przeniesienie serwera WordPress Cloud zaloguj się do Panelu Klienta o podanym loginie i przejdź do zakładki Zarządzanie usługami -> lista przeniesień. Zaznacz usługę i potwierdź dyspozycję kliknięciem przycisku Przenieś.

Jeśli ważność usługi kończy się w ciągu 20 dni, do 24 godzin wygeneruje się faktura proforma z danymi Panelu Klienta, do którego serwer WordPress Cloud został przeniesiony.


Sprawdź:

Jak zmienić dane do faktury?
Jak mogę opłacić zamówione usługi?

Czy artykuł rozwiązał problem?
Tak Nie