Wybierz inny temat

Jak przywrócić wyświetlanie mapy Google w Wizytówce Internetowej?

Jeśli mapa w Twojej wizytówce pokazuje poniższy błąd, konieczne będzie wygenerowanie i wklejenie "klucza API" - indywidualnego identyfikatora dla Twojej domeny. Wymóg ten wynika z polityki bezpieczeństwa Google.


Klucz może pobrać jedynie osoba posiadająca konto Google (korzystająca np. z usług Gmail, Dysk lub Kalendarz Google). Aby pobrać klucz API wejdź na stronę https://console.developers.google.com/apis/credentials/wizard?api=maps_backend i zaloguj się lub utwórz konto Google. Po zalogowaniu utwórz projekt i włącz API, z listy rozwijanej wybierz Google Maps JavaScript API i kliknij przycisk Jakie dane logowania są mi potrzebne?


Wygenerowany klucz skopiuj i wklej w ustawieniach Wizytówki (w Panelu Klienta, w zakładce Twoje usługi -> wizytówki internetowe, po kliknięciu w identyfikator wizytówki), zaznaczając wcześniej pole "Aktywne".

Ważne! Upewnij się, że klucz API wklejany jest bez spacji lub innych znaków.

Po dodaniu klucza kliknij przycisk Publikuj.


Ważne!
Ze względów bezpieczeństwa klucz API nie powinien być udostępniany innym osobom. Klucz API będzie ważny tak długo, jak działać będzie projekt na koncie Google oraz samo konto Google.

Czy artykuł rozwiązał problem?
Tak Nie