Wybierz inny temat

Co zawiera Wizytówka Internetowa?

Wizytówka Internetowa umożliwia opublikowanie w przystępnej formie danych adresowych, oferty, formularza kontaktowego, adresów mediów społecznościowych i/lub mapy z lokalizacją.

Po włączeniu Wizytówki domyślnie wyświetla ona dane kontaktowe i adresowe skopiowane z Panelu Klienta.

W sekcji Układ i styl wizytówki:

  • zaznaczysz, które zakładki mają być widoczne: Mapa, Formularz kontaktowy, Social Media, Oferta
  • włączysz szyfrowany protokół HTTPS (zadziała przy poprawnie zainstalowanym certyfikacie SSL)
  • wybierzesz jeden z szablonów graficznych

W sekcji Treść wizytówki możesz wpisać:

  • w polu Firma (lub osoba) tytuł strony internetowej widoczny w przeglądarce
  • nagłówek i zawartość zakładki Opis firmy (lub osoby)
  • nagłówek i dane teleadresowe (możesz wybrać, które informacje mają być widoczne)
  • nagłówek i dane do korespondencji (możesz wybrać, które informacje mają być widoczne)
  • nagłówek i klucz API mapy Google oraz przestawisz znacznik lokalizacji
  • nagłówek i adres e-mail do otrzymywania wiadomości wysłanych poprzez formularz kontaktowy
  • treść oświadczenia o przetwarzaniu i ochronie danych osobowych
  • adresy powiązanych serwisów społecznościowych - Facebook, Instagram, Google+, Twitter, YouTube, LinkedIn
  • nagłówek i treść Oferty

Jak zaktualizować dane wyświetlane w Wizytówce Internetowej?

Zaloguj się do Panelu Klienta nazwa.pl, przejdź do zakładki Twoje usługi -> Wizytówki Internetowe, kliknij identyfikator usługi i przejdź do karty Wizytówka Internetowa.

Następnie zaznacz elementy, które mają być widoczne na stronie i uzupełnij zawartość.

Aby zobaczyć podgląd wprowadzonych zmian kliknij odnośnik Przejdź do wizytówki. Jeśli chcesz, by zmiany stały się widoczne pod adresem domeny przekierowanej na Wizytówkę, kliknij przycisk Publikuj.


Sprawdź:

Co oznacza opcja „Reset danych” w formularzu wizytówki?
Co oznacza opcja „Wyłącz wizytówkę” w formularzu wizytówki?

Czy artykuł rozwiązał problem?
Tak Nie