Wybierz inny temat

Jak mogę zamówić serwer WWW?

Aby zamówić serwer, jeśli nie posiadasz konta (Panelu Klienta) w serwisie nazwa.pl:

  • przejdź na stronę https://www.nazwa.pl/hosting/ i kliknij przycisk Do koszyka przy wybranym typie serwera
  • wybierz, czy zamówienie składasz jako reprezentant firmy/instytucji czy jako osoba fizyczna
  • podaj nazwę domeny z rozszerzeniem .pl, która zostanie zarejestrowana na rok w cenie hostingu (nie dotyczy serwera Active Cloud Mini)
  • z listy rozwijanej wybierz okres, na który chcesz zamówić serwer (domyślnie 1 rok)
  • potwierdź zawartość koszyka zamówienia i kliknij przycisk Do kasy
  • zarejestruj się w serwisie wskazując pełne i aktualne dane firmy/instytucji lub osoby fizycznej
    Ważne! Po zakończeniu rejestracji nie jest możliwa zmiana statusu prawnego oraz NIP-u/PESEL-u.
  • sprawdź poprawność danych i w razie potrzeby zmień identyfikator usługi
  • zapoznaj się z treścią regulaminu usługi (oraz regulaminu promocji, jeśli z niej korzystasz), zaznacz akceptację i kliknij przycisk Potwierdzam zamówienie
  • wybierz sposób płatności, zapoznaj się i zaakceptuj Regulamin płatności za pomocą Przelewy24, kliknij przycisk Płacę teraz


Aby zamówić serwer, jeśli posiadasz już konto (Panel Klienta) w nazwa.pl:

  • zaloguj się na stronie https://www.nazwa.pl/ i przejdź do zakładki Hosting
    Sprawdź, jak zalogować się do Panelu Klienta, jeśli nie pamiętam hasła?
  • kliknij przycisk Do koszyka przy wybranym typie serwera
  • podaj nazwę domeny z rozszerzeniem .pl, która zostanie zarejestrowana na rok w cenie hostingu (nie dotyczy serwera Active Cloud Mini)
  • potwierdź zawartość koszyka zamówienia i kliknij przycisk Do kasy
  • sprawdź poprawność danych i w razie potrzeby zmień identyfikator usługi
  • zapoznaj się z treścią regulaminu usługi (oraz regulaminu promocji, jeśli z niej korzystasz), zaznacz akceptację i kliknij przycisk Potwierdzam zamówienie
  • wybierz sposób płatności, zapoznaj się i zaakceptuj Regulamin płatności za pomocą Przelewy24, kliknij przycisk Płacę teraz

Potwierdzenia zamówienia, opłacenia i uruchomienia serwera otrzymasz na adres e-mail osoby kontaktowej, podany w Panelu Klienta nazwa.pl.

Faktura VAT za opłaconą usługę serwera zostanie przesłana w wiadomości e-mail lub na adres korespondencyjny, w zależności od ustawień w Panelu Klienta (zakładka Twoje dane -> ustawienia).

Ważne! Serwer zostanie uruchomiony po zaksięgowaniu wpłaty lub przyjęciu potwierdzenia wykonania płatności.


Sprawdź:
Jak poprawnie skonfigurować domenę na serwerze?
Jak założyć konto pocztowe (adres e-mail)?
W jaki sposób aktywować Wizytówkę Internetową?
Jak mogę wgrać dane na serwer korzystając z FTP?
Jak skorzystać z Autoinstalatora aplikacji?

Czy artykuł rozwiązał problem?
Tak Nie