Wybierz inny temat

Jak mogę przenieść serwer pomiędzy kontami w Panelu Klienta?

Przeniesienie serwera pomiędzy Panelami Klienta umożliwia zmianę właściciela serwera i płatnika za usługę. Przenieś serwer, jeśli:

  • został zamówiony na konto osoby fizycznej, a chcesz otrzymać fakturę na dane firmy
  • nastąpiła zmiana NIP-u podmiotu, który był dotychczasowym właścicielem serwera

Ważne! Przeniesienie serwera nie zmienia okresu ważności usługi, nie zmienia konfiguracji, nie modyfikuje zawartości, nie powoduje także przerwy w dostępie i działaniu serwera.

W pierwszym kroku zarejestruj się na stronie https://konto.nazwa.pl/ podając pełne i aktualne dane nowego podmiotu, który ma być płatnikiem za usługę.

Sprawdź:
Jak założyć Panel Klienta nazwa.pl?

Następnie zaloguj się do nowego Panelu Klienta i przejdź do zakładki Zarządzanie usługami -> przenoszenie usług.

Na stronie przenoszenia usług wybierz opcję Przenieś serwer, podaj identyfikator serwera (np. mojserwer.nazwa.pl) i login tego Klienta, od którego chcesz przenieść usługę (u którego obecnie znajduje się serwer). Po zaakceptowaniu praw i obowiązków wynikających z umowy o korzystanie z usługi serwera kliknij przycisk Dalej.


Na kolejnej stronie sprawdź poprawność przeniesienia. Jeśli wszystkie dane są prawidłowe, kliknij przycisk Zgłoś przeniesienie.

Dotychczasowy Klient zostanie powiadomiony poprzez wiadomość e-mail na adres kontaktowy o konieczności akceptacji przeniesienia w terminie 14 dni od zgłoszenia. Akceptacji należy dokonać w Panelu Klienta, w zakładce Zarządzanie usługami > lista przeniesień.

Uwaga! Jeżeli z serwerem powiązane są Strona WWW lub aktywna usługa dodatkowa, zostaną one przeniesione wraz z serwerem do nowego Panelu Klienta.

Czy artykuł rozwiązał problem?
Tak Nie