Wybierz inny temat

Jak mogę przenieść usługę Poczty pomiędzy kontami w Panelu Klienta?

Przeniesienie płatnej usługi Poczty pomiędzy kontami w Panelu Klienta jest inicjowane przez osobę, która będzie nowym właścicielem usługi Poczty.

Jeżeli chcesz przenieść usługę Poczty od innego Klienta serwisu nazwa.pl, powinieneś posiadać własne konto w Panelu Klienta. Po zalogowaniu do Panelu Klienta wybierz z menu po lewej stronie sekcję Zarządzanie usługami, a następnie kliknij w link przenoszenie usług.

Na stronie przenoszenia usług w formularzu wybierz opcję Przenieś usługę poczty, a następnie wprowadź identyfikator usługi Poczty (np. twojanazwa.nazwa.pl) i login Klienta, od którego chcesz przenieść usługę (czyli login Klienta, u którego obecnie usługa Poczty się znajduje). Po zaakceptowaniu praw i obowiązków wynikających z umowy o korzystanie z usługi Poczty możesz sfinalizować zgłoszenie za pomocą przycisku Dalej.

Na kolejnej stronie możesz zapoznać się ze szczegółami przeniesienia. Jeśli wszystkie dane są poprawne, kliknij przycisk Zgłoś przeniesienie. Na adres lub adresy e-mail dotychczasowego Klienta zostanie wysłana wiadomość, informująca o zgłoszonym przeniesieniu. Dotychczasowy Klient powinien zaakceptować przeniesienie usługi Poczty w ciągu 14 dni w swoim Panelu Klienta w sekcji Zarządzanie usługami > lista przeniesień.

 

 

Czy artykuł rozwiązał problem?
Tak Nie