Wybierz inny temat

Dlaczego moja domena nie działa poprawnie?

Jeżeli Twoja domena nie działa, tzn. nie wyświetla się strona internetowa pod adresem domeny i nie możesz zalogować się na konto pocztowe w domenie, sprawdź status i datę ważności domeny w Panelu Klienta nazwa.pl.

Po zalogowaniu przejdź do zakładki Twoje usługi -> domeny i zwróć uwagę, czy domena znajduje się w statusie zarejestrowana. Jeśli tak, to kliknij odnośnik konfiguruj i potwierdź poprawność konfiguracji domeny.

Jeśli domena ma status do usunięcia, przejdź do zakładki Faktury i płatności -> opłać faktury i opłać rejestrację domeny. Domena może nie działać do kilkunastu godzin po zaksięgowaniu wpłaty, co jest skutkiem rozpowszechniania w internecie informacji o ponownej dostępności domeny.


Sprawdź:

Jak konfigurować domenę w Panelu Klienta?
Po jakim czasie działają zmiany w konfiguracji domeny?

Czy artykuł rozwiązał problem?
Tak Nie