Wybierz inny temat

Na czym polega weryfikacja adresu e-mail Klienta i Abonenta?

Kontaktowy adres e-mail Klienta oraz adres e-mail, podany w danych Abonentów domen, podlegają weryfikacji.

W celu zweryfikowania adresu e-mail kliknij w link przesłany w wiadomości na adres podlegający procesowi weryfikacji. Adres e-mail powinien zostać zweryfikowany w ciągu 15 dni.

Ważne: Brak weryfikacji adresu e-mail Abonenta może skutkować zawieszeniem wszystkich domen globalnych utrzymywanych w nazwa.pl, do których przypisany jest weryfikowany adres e-mail.

Czytaj również: Z czym wiąże się zawieszenie domeny globalnej?

Jeśli nie masz dostępu do adresu e-mail Abonenta domeny, zmień go na aktualny. Wskazówki, jak poprawić dane Abonenta domeny znajdziesz na: Jak wykonać zmianę danych Abonenta domeny?

Czy artykuł rozwiązał problem?
Tak Nie