Wybierz inny temat

Mam stronę internetową i/lub adres e-mail w republika.pl/adres.pl. Co muszę zrobić?

Jeśli posiadasz stronę internetową lub konto pocztowe zawierające republika.pl lub adres.pl (np. www.mojastrona.republika.pl lub mojastrona@republika.pl), to wkrótce nie będą one dostępne pod tymi adresami.

W związku z tym niezwłocznie sprawdź poprawność konfiguracji domeny, zaktualizuj adres e-mail osoby kontaktowej lub zaktualizuj dane Abonenta.

Ważne! Jeśli inne osoby wysyłają do Ciebie wiadomości e-mail na konto w domenach republika.pl lub adres.pl, powiadom je o zmianie swojego adresu e-mail.


Pod jakim adresem będzie się wyświetlać moja strona internetowa i jaki będzie mój adres e-mail?

Jeśli wykonasz opisaną poniżej zmianę konfiguracji, strona internetowa będzie dostępna pod adresem Twojej domeny. W przypadku adresu e-mail, po znaku @ będzie Twoja domena.

Przykład: jeśli posiadasz konto pocztowe biuro i domenę mojawłasnadomena.pl, to po wykonaniu zmiany Twój adres będzie miał formę biuro@mojawłasnadomena.pl. Hasło do konta nie ulegnie zmianie.


Jak sprawdzić i zmienić konfigurację domeny?

Zaloguj się do Panelu Klienta i przejdź do zakładki Twoje usługi -> domeny, a następnie kliknij w odnośnik konfiguruj przy nazwie domeny:

  • jeśli posiadasz którąś z usług typu HostSpace, przekieruj domenę na serwer w Twoim Panelu Klienta
  • jeśli posiadasz którąś z usług typu Webmaker, przekieruj domenę na swój kreator, a w panelu Active.admin kreatora przypisz domenie katalog główny

Typ usługi ustalisz w Panelu Klienta, w zakładkach Twoje usługi -> serwery i Twoje usługi -> Kreatory WWW.

Po wykonaniu zmiany kliknij przycisk Zatwierdź. Zmiana będzie w pełni skuteczna po czasie propagacji - od kilku minut do kilkunastu godzin.

W przypadku braku dostępu do Panelu Klienta na adres kontakt@nazwa.pl prześlij czytelnie podpisany i wyraźny skan lub zdjęcie wniosku ze strony https://www.nazwa.pl/wniosek/.


Jak zaktualizować adres e-mail podany jako kontaktowy?

Zaloguj się do Panelu Klienta nazwa.pl i przejdź do zakładki Twoje usługi -> zmiana danych -> osoba kontaktowa, a następnie wpisz nowy adres e-mail (inny niż @republika.pl lub @adres.pl), wyraź zgodę na przetwarzanie danych osobowych i kliknij przycisk Zatwierdź. W celu autoryzacji zmiany podaj aktualne hasło do Panelu Klienta i kliknij ponownie przycisk Zatwierdź.


Jak zaktualizować dane Abonenta domeny?

Zaloguj się do Panelu Klienta i przejdź do zakładki Zarządzanie usługami -> lista Abonentów, a następnie kliknij w nazwę Abonenta. Jeśli w danych Abonenta jest widoczny adres e-mail w domenach republika.pl lub adres.pl, korzystając z przycisku Zmiana danych Abonenta zmień go na taki, do którego masz dostęp.


Sprawdź:

Jak przekierować domenę na serwer w nazwa.pl?
Jak pod adresem domeny wyświetlić witrynę stworzoną w Kreatorze WWW?
Jak przekierować domenę na katalog?
Jak dokonać zmiany kontaktowego adresu e-mail?
Jak zmienić dane lub nazwę Abonenta domeny polskiej?

Czy artykuł rozwiązał problem?
Tak Nie