Wybierz inny temat

Kim jest Abonent domyślny?

W Panelu Klienta w sekcji Zarządzanie usługami -> lista Abonentów możesz zarządzać danymi abonentów domen. Spośród wszystkich Abonentów dostępnych na Twoim koncie w Panelu Klienta, jeden z nich ma status Abonenta domyślnego.

Wybór Abonenta domyślnego ułatwia zamawianie domen internetowych. W procesie zamówienia domeny umieszczane w koszyku będą automatycznie przypisane do Abonenta domyślnego.
Przed finalizacją zamówienia możesz zmienić Abonenta, do którego zostaną przypisane zamawiane domeny. W tym celu w koszyku z zamówionymi domenami kliknij w link Zmień abonenta.

Wybierz zdefiniowanego Abonenta lub dodaj nowego, a zmiana wykona się automatycznie.

Jeżeli chcesz dokonać zmiany Abonenta domyślnego przed rozpoczęciem zamówienia domen, zaloguj się do Panelu Klienta. W menu po lewej stronie kliknij w sekcję Zarządzanie usługami -> lista Abonentów. Na liście Abonentów kliknij w nazwę Abonenta, którego chcesz uczynić Abonentem domyślnym. W kolejnym kroku kliknij w przycisk Zmiana danych Abonenta.

Na dole strony zaznacz pole wyboru przy opcji Abonent domyślny, zaznacz zgodę na przetwarzanie danych, po czym zaakceptuj zmiany klikając w przycisk Zatwierdź.

Czy artykuł rozwiązał problem?
Tak Nie