Wybierz inny temat

Jak przenieść domenę, gdy znam login dotychczasowego Klienta?

Wideoporadnik prezentujący przeniesienie domeny jest zamieszczony pod tym adresem.

Aby zgłosić przeniesienie domeny do swojego Panelu Klienta, zaloguj się na swoje konto i kliknij w menu po lewej stronie w sekcji Zarządzanie usługami, a następnie - w przenoszenie usług.

Jeżeli znasz login do Panelu Klienta, w którym obecnie znajduje się domena i dotychczasowy Klient ma możliwość potwierdzenia przeniesienia, skorzystaj z pierwszej opcji.

Zaznacz/wypełnij pola widoczne na obrazku powyżej, a następnie wybierz przycisk Dalej.

Na kolejnej stronie możesz zapoznać się ze szczegółami przeniesienia. Jeśli wszystkie dane są poprawne, kliknij przycisk Zgłoś przeniesienie.

Na adres e-mail dotychczasowego Klienta zostanie wysłana wiadomość, informująca o zgłoszonym przeniesieniu. Dotychczasowy Klient powinien zaakceptować przeniesienie domeny w ciągu 14 dni, w swoim Panelu Klienta, w sekcji Zarządzanie usługami -> Lista przeniesień.

Uwaga! Jeżeli domena posiada aktywowane usługi dodatkowe, zostaną one przeniesione wraz z domeną do nowego Panelu Klienta.

Zobacz także: Jak przenieść domenę, gdy znam dane Abonenta domeny?

Czy artykuł rozwiązał problem?
Tak Nie