Wybierz inny temat

Jak przenieść domenę, gdy znam login dotychczasowego Klienta?

Wideoporadnik prezentujący przeniesienie domeny jest zamieszczony pod tym adresem.

Aby zgłosić przeniesienie domeny, zaloguj się do Panelu Klienta i przejdź do zakładki Zarządzanie usługami -> przenoszenie usług.

Jeżeli znasz login do Panelu Klienta, w którym obecnie znajduje się domena i dotychczasowy Klient ma możliwość potwierdzenia przeniesienia, skorzystaj z pierwszej opcji.

Zaznacz/wypełnij pola widoczne na obrazku powyżej, a następnie wybierz przycisk Dalej.

Na kolejnej stronie możesz zapoznać się ze szczegółami przeniesienia. Jeśli wszystkie dane są poprawne, kliknij przycisk Zgłoś przeniesienie.

Na adres e-mail dotychczasowego Klienta zostanie wysłana wiadomość, informująca o zgłoszonym przeniesieniu. Dotychczasowy Klient powinien zaakceptować przeniesienie domeny w ciągu 14 dni, w swoim Panelu Klienta, w sekcji Zarządzanie usługami -> Lista przeniesień.

Uwaga! Jeżeli domena posiada aktywowane usługi dodatkowe, zostaną one przeniesione wraz z domeną do nowego Panelu Klienta.

Zobacz także: Jak przenieść domenę, gdy znam dane Abonenta domeny?

Czy artykuł rozwiązał problem?
Tak Nie