Wybierz inny temat

Do czego służy przenoszenie domen pomiędzy kontami w Panelu Klienta?

Przenoszenie domen pomiędzy Panelami Klienta w serwisie nazwa.pl umożliwia zmianę Klienta, który będzie reprezentował Abonenta.

Wykonanie przeniesienia jest równoznaczne ze zmianą osoby/firmy, która będzie zarządzać domeną. Jeżeli masz Panel Klienta na osobę fizyczną, a w ostatnim czasie założyłeś działalność gospodarczą, możesz założyć nowe konto w serwisie nazwa.pl i przenieść do niego swoje domeny. Po dokonaniu przeniesienia faktury za domeny będą wystawiane na dane firmy.

Przeniesienie domeny wiąże się również z przekazaniem nowemu Klientowi wszystkich praw i obowiązków wynikających z zarządzania usługą, np. prawa do konfiguracji domeny oraz obowiązek przedłużania okresu jej rejestracji. W wyniku przeniesienia domeny pomiędzy Panelami Klienta zmianie ulegnie numer rachunku bankowego, na który należy dokonywać płatności za usługi.

  • Jeśli znasz login do Panelu Klienta, w którym obecnie znajduje się domena i dotychczasowy Klient ma możliwość potwierdzenia przeniesienia, skorzystaj z przeniesienia on-line. Szczegółowe informacje na temat takiej formy przeniesienia znajdziesz tutaj.
  • Jeżeli znasz dane Abonenta domeny, możesz zrealizować przeniesienie na wniosek elektroniczny lub pisemny, bez konieczności akceptacji przeniesienia przez dotychczasowego Klienta. Szczegółowe informacje dotyczące przeniesienia na wniosek elektroniczny lub pisemny znajdziesz tutaj.
Czy artykuł rozwiązał problem?
Tak Nie