Wybierz inny temat

Co się stanie, jeżeli zarejestrowanie domeny nie będzie możliwe?

W przypadku niezarejestrowania domeny wniesiona opłata zostanie w pełnej wysokości przekazana do konta Nadpłat w Panelu Klienta, skąd można ją wypłacić na własny numer rachunku bankowego lub wykorzystać do opłacenia innej usługi. Powodami sytuacji mogą być:

  • zarejestrowanie domeny przez innego Klienta lub u innego rejestratora w czasie między zamówieniem domeny a przyjęciem opłaty w nazwa.pl
  • brak weryfikacji Klienta (zgodnie z pkt. III.6 i III.7 Ogólnych Warunków Umów)

Informacja w tej sprawie zostanie przesłana na adres e-mail osoby kontaktowej.


Sprawdź:

Jak wycofać środki z konta Nadpłat?
Jak opłacać usługi poprzez konto Nadpłat?
Jak dokonać zmiany kontaktowego adresu e-mail?

Czy artykuł rozwiązał problem?
Tak Nie