Wybierz inny temat

Jak zintegrować sklep z paczkomatami Inpost?

Aby zintegrować sklep z paczkomatami Inpost:

  • przejdź w dziale Konfiguracja do zakładki  Sprzedaż >> Dostawy
  • przy pozycji Paczkomaty kliknij w ikonę Edytuj w kolumnie Akcje
  • aby uaktywnić integrację z usługą firmy InPost, należy zaznaczyć pole Aktywność
  • wybierz płatności dostępne przy tej formie wysyłki oraz opcjonalnie nadaj doliczaną kwotę za skorzystanie z danej formy płatności. Po uzupełnieniu Danych podstawowych oraz Kosztów wysyłki, przejdź do zakładki Ustawienia Paczkomaty InPost.

Jeśli nie posiadasz jeszcze aktywnego konta w systemie Paczkomaty – skorzystaj z opcji Chcę się zarejestrować, wypełnij wszystkie niezbędne pola i zatwierdź przyciskiem Wyślij.

Jeśli posiadasz już swoje konto w systemie Paczkomaty – przejdź do zakładki Mam już konto w Paczkomaty i uzupełnij niezbędne pola w celu weryfikacji konta. Uzupełnij również pola Miejsce nadania (w którym podajesz miejsce nadania paczek). Przy wyborze opcji Paczkomat, należy uzupełnić pole Domyślny paczkomat, w którym nadawca będzie pozostawiać towar do wysyłki.

  • po uzupełnieniu wszystkich pól, zatwierdź wprowadzone dane przyciskiem Zapisz.
Czy artykuł rozwiązał problem?
Tak Nie