Wybierz inny temat

Jak zintegrować sklep z Google Merchant Center?

Jeśli chcesz zintegrować sklep z Google Merchant Center:

1. Zarejestruj nowe konto na stronie:

google.com/merchants

Jeśli posiadasz konto wystarczy się zalogować.

2. Zaakceptuj warunki usługi i aktywuj Google Merchant Center na swoim koncie.

3. Kolejny krok to uzupełnienie danych sklepu, przejdź do zakładki Ustawienia -> Ogólne i uzupełnij dane.

4. Po zapisaniu ustawień wybierz z menu po lewej zakładkę "Weryfikacja witryny"

5. Wybierz metodę weryfikacji za pomocą meta-tagu po czym dodaj go w panelu administracyjnym w zakładce Konfiguracja -> Integracje -> Integracje własne w polu "Nagłówek strony".

6. Po zapisaniu zmian wróć do strony z wygenerowanym meta-tagiem i naciśnij opcje "Zweryfikuj i zgłoś prawa". Po wykonaniu tej akcji zobaczysz potwierdzenie poprawnej weryfikacji.

7. Kolejny krok to wskazanie pliku z produktami sklepu. Przejdź do sekcji "Pliki danych" i wybierz przycisk "+Pliki danych"

8. Wybierz kraj, dla którego dodajesz produkty i podaj nazwę pliku przeznaczonego dla produktów (np. produkty.csv).

9. Po wybraniu przycisku "Dalej" wskazujesz jako metodę przesyłania "Automatyczne przesyłanie danych (harmonogram przesyłania)" i zatwierdzasz "Dalej".

10. W kroku "Konfiguracja pliku danych" w polu "URL pliku danych" podajesz link do wtyczki, który znajduje się w zakładce Konfiguracja -> Integracje -> Inne -> Google Shopping. Należy jeszcze określić jak często i o której godzinie będą pobierane dane ze sklepu. Zatwierdź konfigurację przyciskiem "Zapisz".

11. Pierwsze pobranie nastąpi w przeciągu najbliższych kilku minut, następnie pobrania będą realizowane zgodnie z harmonogramem.

Czy artykuł rozwiązał problem?
Tak Nie