Wybierz inny temat

Nie mogę zalogować się do Panelu Klienta. Co zrobić?

Do Panelu Klienta możesz zalogować się na stronie https://www.nazwa.pl/panel/, podając login i hasło ustalone podczas rejestracji lub zmienione później w Panelu Klienta.

Dla bezpieczeństwa zalogowanie wymaga również podania jednorazowego kodu, przesyłanego w wiadomości e-mail na adres osoby kontaktowej lub w wiadomości SMS na numer tej osoby. Kod jest wysyłany automatycznie po wpisaniu danych dostępowych i kliknięciu przycisku Zaloguj się (domyślnie na adres/adresy e-mail osoby kontaktowej).

Ważne! Kod jednorazowy jest ważny przez 5 minut od jego wygenerowania.

W przypadku nieotrzymania kodu lub chęci skorzystania z innego sposobu jego przesłania, po wpisaniu danych dostępowych i kliknięciu przycisku Zaloguj się, kliknij odnośnik Wyślij ponownie kod na adres e-mail lub SMSem.

Ważne! Zgłoszenie wysyłki nowego kodu powoduje unieważnienie każdego poprzedniego.

Jeżeli nie możesz się zalogować, sprawdź, czy w Twojej przeglądarce WWW jest włączona obsługa ciasteczek (ang. cookies). Zmiany opcji konfiguracji ciasteczek w popularnych przeglądarkach WWW możesz dokonać z następujących lokalizacji:

  • Internet Explorer - Narzędzia > Opcje internetowe > Prywatność > Zaawansowane > Zastąp automatyczną obsługę plików cookie (domyślnie opcja nie jest zaznaczona - ciasteczka są obsługiwane), 
  • Mozilla Firefox - Narzędzia > Opcje > Prywatność > Akceptuj ciasteczka (domyślnie opcja jest zaznaczona - ciasteczka są obsługiwane), 
  • Opera - Narzędzia > Preferencje > Zaawansowane > Ciasteczka > Akceptuj ciasteczka (domyślnie opcja jest zaznaczona - ciasteczka są obsługiwane). 
  • Chrome - menu Chrome na pasku narzędzi przeglądarki > Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > Prywatność > Ustawienia treści > Pliki cookie > Zezwalaj na przechowywanie danych lokalnie (domyślnie wszystkie pliki cookie są dozwolone)

Jeśli nie pamiętasz loginu i/lub hasła do Panelu Klienta i masz dostęp do jednego z adresów e-mail osoby kontaktowej, skorzystaj z instrukcji: Co mam zrobić, jeśli nie pamiętam hasła do Panelu Klienta?

Jeśli nie znasz lub nie masz dostępu do żadnego adresu e-mail osoby kontaktowej, prześlij wniosek o zmianę na adres e-mail kontakt@nazwa.pl.

Czy artykuł rozwiązał problem?
Tak Nie