Wybierz inny temat

Nie mogę zalogować się do Panelu Klienta. Co zrobić?

Do Panelu Klienta możesz zalogować się, wypełniając formularz logowania na stronie głównej serwisu nazwa.pl lub na stronie logowania w Panelu Klienta. Login i hasło są wybierane przez Ciebie podczas rejestracji w Panelu Klienta.

Jeżeli nie możesz się zalogować sprawdź, czy w Twojej przeglądarce WWW jest włączona obsługa ciasteczek (ang. cookies). Zmiany opcji konfiguracji ciasteczek w popularnych przeglądarkach WWW możesz dokonać z następujących lokalizacji:

  • Internet Explorer - Narzędzia > Opcje internetowe > Prywatność > Zaawansowane > Zastąp automatyczną obsługę plików cookie (domyślnie opcja nie jest zaznaczona - ciasteczka są obsługiwane), 
  • Mozilla Firefox - Narzędzia > Opcje > Prywatność > Akceptuj ciasteczka (domyślnie opcja jest zaznaczona - ciasteczka są obsługiwane), 
  • Opera - Narzędzia > Preferencje > Zaawansowane > Ciasteczka > Akceptuj ciasteczka (domyślnie opcja jest zaznaczona - ciasteczka są obsługiwane). 
  • Chrome - menu Chrome na pasku narzędzi przeglądarki > Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > Prywatność > Ustawienia treści > Pliki cookie > Zezwalaj na przechowywanie danych lokalnie (domyślnie wszystkie pliki cookie są dozwolone)

Jeśli nie pamiętasz loginu i/lub hasła do Panelu Klienta i masz dostęp do adresu e-mail osoby kontaktowej, skorzystaj z instrukcji: Co mam zrobić, jeśli nie pamiętam hasła do Panelu Klienta?

Jeśli nie znasz lub nie masz dostępu do adresu e-mail osoby kontaktowej, prześlij wniosek o zmianę na adres e-mail kontakt@nazwa.pl.

Czy artykuł rozwiązał problem?
Tak Nie