Wybierz inny temat

Jakie dane mogę zmienić w Panelu Klienta?

Po zalogowaniu do Panelu Klienta możesz sprawdzić i zmienić:

  • dane identyfikacyjne (do faktur)
  • dane osoby kontaktowej
  • adres do korespondencji
  • hasła do paneli zarządzania usługami
  • login Panelu Klienta
  • ustawienia powiadomień SMS o wygasających usługach
  • ustawienia wysyłki faktur proforma i faktur VAT pocztą elektroniczną lub pocztą tradycyjną
  • dane Abonentów domen obsługiwanych w Panelu Klienta

Pamiętaj, że zmiana adresu e-mail osoby kontaktowej wymaga weryfikacji poprzez kliknięcie linku przesłanego w wiadomości e-mail.

Ważne! Nie jest możliwa zmiana statusu prawnego Klienta (z osoby fizycznej na firmę lub z firmy na osobę fizyczną).

W Panelu Klienta znajdziesz również informacje o:

  • indywidualnym numerze rachunku bankowego dla płatności za usługi
  • domenach - nazwa, status, data ważności, dane Abonenta, aktualna konfiguracja
  • serwerach i innych usługach hostingowych - nazwa, opcja usługi, status, data ważności
  • innych usługach - nazwa, status, data ważności
  • fakturach proforma i VAT - z możliwością ich pobrania


Sprawdź:
Jak dokonać zmiany danych do faktury?
Czy mogę zmienić status prawny Klienta lub zmienić NIP/PESEL?
Kto jest upoważniony do kontaktu z nazwa.pl w sprawie zamówionych usług?

Czy artykuł rozwiązał problem?
Tak Nie