Wybierz inny temat

Jak zmienić sposób otrzymywania kodu do weryfikacji dwuetapowej?

Weryfikacja dwuetapowa jest dodatkowym zabezpieczeniem chroniącym Twoje dane i usługi w nazwa.pl.

Domyślnie kod jednorazowy wymagany do zalogowania do Panelu Klienta jest wysyłany na adres lub adresy e-mail osoby kontaktowej. Jeśli chcesz zmienić sposób wysyłki, zaloguj się do Panelu Klienta i przejdź do zakładki Twoje dane -> ustawienia.

Zaznacz jedną z opcji:

  • Chcę otrzymywać kod jednorazowy na kontaktowy numer telefonu
  • Chcę otrzymywać kod jednorazowy na kontaktowy adres e-mail

i kliknij przycisk Zatwierdź.


Ważne!
By bez przeszkód otrzymywać kody jednorazowe, upewnij się, że numer telefonu i adres/-y e-mail osoby kontaktowej są aktualne i masz do nich dostęp. Numer i adres znajdziesz w zakładce Twoje dane -> zmiana danych.


Sprawdź:

Jak dokonać zmiany kontaktowego adresu e-mail?
Co mam zrobić, jeśli nie pamiętam hasła do Panelu Klienta?

Czy artykuł rozwiązał problem?
Tak Nie