Wybierz inny temat

Czy mogę zmienić status prawny Klienta lub zmienić NIP/PESEL?

Po zakończeniu rejestracji i utworzeniu Panelu Klienta nazwa.pl nie można zmienić statusu prawnego z osoby fizycznej na firmę lub z firmy na osobę fizyczną. Nie jest również możliwa zmiana takich danych jak NIP, REGON lub PESEL.

Jeżeli z powodu otwarcia lub zamknięcia firmy albo przekształcenia formy prawnej prowadzonej działalności konieczna jest zmiana NIP-u lub statusu prawnego Klienta (płatnika usług), wykonaj poniższe czynności.

Ważne! Jeśli dla usługi została wystawiona proforma za przedłużenie ważności, przenieś usługę przed jej opłaceniem.

  1. Przejdź na stronę https://konto.nazwa.pl/ i ponownie zarejestruj się w serwisie, wpisując nowy login, nowe hasło i wybierając aktualny status prawny. Jeśli płatnikiem usług ma być osoba fizyczna - podaj swój PESEL, jeśli firma - podaj aktualny NIP firmy.
    Nie jest możliwa rejestracja przez osobę fizyczną nieposiadającą PESEL-u, firmę nieposiadającą NIP-u lub z adresem Klienta innym niż na obszarze Polski.
  2. Zaloguj się do nowego Panelu Klienta, przejdź do zakładki Zarządzanie usługami -> przenoszenie usług, podaj nazwę usługi i login dotychczasowego Panelu Klienta, zaakceptuj prawa i obowiązki wynikające ze zmiany Klienta (płatnika) i zgłoś przeniesienie.
  3. Wyloguj się z nowego i zaloguj do dotychczasowego Panelu Klienta, przejdź do zakładki Zarządzanie usługami -> lista przeniesień i potwierdź zgłoszone wcześniej dyspozycje.

Obejrzyj wideoporadnik pokazujący przenoszenie usług.


Jakie mogą być przyczyny błędu przy zgłaszaniu lub akceptacji przeniesienia usług?
  • usługa została zablokowana w związku z brakiem płatności -> skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta w celu czasowego przywrócenia ważności usługi
  • domena znajduje się na Giełdzie Domen -> wycofaj ją z Giełdy Domen
  • domena jest zawieszona z powodu braku weryfikacji abonenta -> potwierdź adres e-mail abonenta lub zmień go na aktualny
  • domena ma niepoprawne lub niepełne dane abonenta -> zaloguj się do Panelu Klienta i zaktualizuj dane


Sprawdź, jak przenieść poszczególne usługi:
Jak przenieść domenę, gdy znam login dotychczasowego Klienta?
Jak przenieść domenę, gdy znam dane Abonenta?
Jak mogę przenieść serwer pomiędzy kontami w Panelu Klienta?
Jak mogę przenieść sklep pomiędzy kontami w Panelu Klienta?
Jak mogę przenieść Stronę WWW pomiędzy kontami w Panelu Klienta?
Jak mogę przenieść Kreator WWW pomiędzy kontami w Panelu Klienta?
Jak mogę przenieść usługę Poczty pomiędzy kontami w Panelu Klienta?
Przeniesienie certyfikatu SSL pomiędzy Panelami Klienta (ze zmianą płatnika)

Czy artykuł rozwiązał problem?
Tak Nie