Wybierz inny temat

Jak dokonać zmiany danych do faktury?

Zmiany danych do faktury - nazwy firmy lub adresu - można dokonać po zalogowaniu do Panelu Klienta, w zakładce Twoje dane -> zmiana danych -> dane identyfikacyjne.

Po wpisaniu nowych danych w formularzu sprawdź ich poprawność, a następnie kliknij przycisk Zatwierdź. Od tego momentu faktury proforma i VAT będą wystawiane z uwzględnieniem nowych danych.

Pamiętaj, że adres korespondencyjny może się różnić od adresu siedziby firmy.

Ważne! Jeśli została już wygenerowana proforma za przedłużenie ważności jednej z usług w Panelu Klienta, zmień dane do faktury, a następnie opłać otrzymaną proformę.
Faktura VAT zostanie wystawiona na zaktualizowane dane.

Jak zmienić adres korespondencyjny?

Zaloguj się do Panelu Klienta i przejdź do zakładki Twoje dane -> zmiana danych -> adres korespondencyjny. Następnie odznacz opcję "Jeżeli dane do korespondencji różnią się od danych zamawiającego...", wpisz adres korespondencyjny i sprawdź jego poprawność. Dalej zapoznaj się z treścią i zaakceptuj treść zgody na przetwarzanie danych osobowych i kliknij przycisk Zatwierdź. Od tego momentu korespondencja pisemna będzie wysyłana na podany adres.

Chcę zmienić status prawny lub NIP/PESEL, czy jest to możliwe?

W ramach Panelu Klienta nie można zmienić statusu prawnego ani danych identyfikacyjnych. Jeśli chcesz poprawić NIP, REGON lub PESEL postępuj zgodnie z instrukcją zmiany statusu lub danych identyfikacyjnych Klienta.

Ważne! Zmiana danych identyfikacyjnych Klienta zmienia dane do faktury, nie zmienia jednak danych abonenta domeny zarządzanej w tym Panelu Klienta. Jak wykonać zmianę danych Abonenta domeny polskiej?

 

Sprawdź, jak przenieść poszczególne usługi:

Jak przenieść domenę, gdy znam login dotychczasowego Klienta?

Jak przenieść domenę, gdy znam dane Abonenta?

Jak mogę przenieść serwer pomiędzy kontami w Panelu Klienta?

Jak mogę przenieść sklep pomiędzy kontami w Panelu Klienta?

Jak mogę przenieść Stronę WWW pomiędzy kontami w Panelu Klienta?

Jak mogę przenieść Kreator WWW pomiędzy kontami w Panelu Klienta?

Jak mogę przenieść usługę Poczty pomiędzy kontami w Panelu Klienta?

Przeniesienie certyfikatu SSL pomiędzy Panelami Klienta (ze zmianą płatnika)

Czy artykuł rozwiązał problem?
Tak Nie