Wybierz inny temat

Jak dokonać zmiany danych do faktury?

Zmiany nazwy lub adresu firmy do faktur możesz dokonać po zalogowaniu do Panelu Klienta, w zakładce Twoje dane -> zmiana danych.

Wybierz kartę Dane identyfikacyjne i wpisz nowe dane w formularzu. Następnie sprawdź ich poprawność i kliknij przycisk Zatwierdź. Od tego momentu faktury proforma i VAT będą wystawiane z uwzględnieniem nowych danych.

Pamiętaj, że adres korespondencyjny może się różnić od adresu siedziby firmy. Nie jest możliwe podanie adresu innego niż na obszarze Polski.

Ważne! Jeśli została już wygenerowana proforma za przedłużenie ważności jednej z usług w Panelu Klienta, zmień dane do faktury, a następnie opłać otrzymaną proformę. Faktura VAT zostanie wystawiona na zaktualizowane dane.


Jak zmienić adres korespondencyjny?

Zaloguj się do Panelu Klienta i przejdź do zakładki Twoje dane -> zmiana danych. Wybierz kartę Adres do korespondencji i odznacz opcję "Jeżeli dane do korespondencji różnią się od danych zamawiającego...". Następnie wpisz adres i sprawdź jego poprawność. Dalej zapoznaj się z treścią i zaakceptuj treść zgody na przetwarzanie danych osobowych i kliknij przycisk Zatwierdź. Od tego momentu korespondencja pisemna będzie wysyłana na podany adres.


Chcę zmienić status prawny lub NIP/PESEL, czy jest to możliwe?

W założonym Panelu Klienta nie można zmienić statusu prawnego ani danych identyfikacyjnych. Jeśli chcesz poprawić NIP, REGON lub PESEL postępuj zgodnie z instrukcją zmiany statusu lub danych identyfikacyjnych Klienta.

Ważne! Zmiana danych identyfikacyjnych Klienta zmienia dane do faktury, nie zmienia jednak danych abonenta domeny zarządzanej w tym Panelu Klienta. Jak wykonać zmianę danych Abonenta domeny polskiej?


Sprawdź, jak przenieść poszczególne usługi:
Jak przenieść domenę, gdy znam login dotychczasowego Klienta?
Jak przenieść domenę, gdy znam dane Abonenta?
Jak mogę przenieść serwer pomiędzy kontami w Panelu Klienta?
Jak mogę przenieść sklep pomiędzy kontami w Panelu Klienta?
Jak mogę przenieść Stronę WWW pomiędzy kontami w Panelu Klienta?
Jak mogę przenieść Kreator WWW pomiędzy kontami w Panelu Klienta?
Jak mogę przenieść usługę Poczty pomiędzy kontami w Panelu Klienta?
Przeniesienie certyfikatu SSL pomiędzy Panelami Klienta (ze zmianą płatnika).

Czy artykuł rozwiązał problem?
Tak Nie