Wybierz inny temat

Czy mogę sprawdzić historię płatności?

Tak, w Panelu Klienta znajdziesz informacje o wszystkich operacjach finansowych, które zostały wykonane na Twoim koncie.

Aby sprawdzić historię swoich płatności, należy zalogować się do Panelu Klienta. Następnie w sekcji Faktury i płatności należy wybrać zakładkę historia rozliczeń. W wyświetlonej tabeli znajdziesz dwie kolumny. W pierwszej Podsumowanie zawarte są informacje o stanie Twoich środków w nazwa.pl. Natomiast w drugiej Historia operacji sprawdzisz historię Twoich operacji finansowych z podanego przez Ciebie okresu. Wyświetlone w tej sposób wyniki możesz wyeksportować do pliku, by móc je łatwo przeglądać, przenosić lub drukować. Do wyboru są trzy rodzaje plików:

  • pdf - format służący do prezentacji, przenoszenia i drukowania treści tekstowo-graficznych 
  • csv z kodowaniem utf-8 - format przechowywania danych w plikach tekstowych zgodny z systemem utf-8 
  • csv z kodowaniem Windows - format przechowywania danych w plikach tekstowych zgodny z systemami Windows.

Czy artykuł rozwiązał problem?
Tak Nie