Wybierz inny temat

Dodawanie podpisu do wysyłanych wiadomości e-mail

Jak dodać podpis, czyli stopkę wiadomości?

W aplikacji pocztowej Cloud Mail możesz w łatwy sposób dodać spersonalizowany podpis, dołączany do wysyłanych przez siebie wiadomości e-mail.

Aby dodać podpis i ustawić jego parametry, kliknij opcję Ustawienia w prawym górnym rogu strony, a następnie przejdź do zakładki Tożsamości. Na liście tożsamości kliknij nazwę tej, dla której chcesz dodać lub edytować podpis.

Więcej informacji o tożsamościach i zarządzaniu nimi znajdziesz tutaj:
Zarządzanie Tożsamościami.

Stopka może zostać przygotowana w dwóch formatach: jako Zwykły tekst lub jako HTML. Aby przełączyć się pomiędzy nimi, kliknij ikonę widoczną na szarym tle, poniżej nazwy opcji Podpis.


1. Podpis jako Zwykły tekst.

W tym formacie możesz wpisać jedynie tekst i znaki dostępne na klawiaturze. Nie masz możliwości dodania obrazków, aktywnych linków, znaków specjalnych czy też dodatkowego formatowania informacji. Po wprowadzeniu treści podpisu kliknij przycisk Zapisz, aby został on dodany. Aby zmienić jego format, naciśnij ikonę powyżej pola tekstowego.


2. Podpis jako HTML.

W tym formacie możesz przygotować swój podpis w preferowany sposób. Na pasku powyżej pola tekstowego dostępne są dodatkowe ikony formatowania. Dzięki nim możesz wybrać dowolny rozmiar, kolor i styl czcionki. Możesz ustawić pogrubienie, pochylenie lub podkreślenie tekstu, jak również jego wyrównanie oraz wcięcie.

W tej opcji możliwe jest także dodanie logo graficznego i odnośnika do strony. Aby to zrobić, kliknij odpowiednio w ikony Wstaw/edytuj obrazek oraz Wstaw/edytuj łącze i właściwymi danymi wypełnij wyświetlone formularze. W przypadku obrazka możesz go dodać bezpośrednio z dysku, bądź wpisać adres URL do pliku graficznego znajdującego się na Twoim serwerze lub stronie WWW.

Gdy klikniesz ikonę Kod źródłowy, uzyskasz podgląd kodu HTML podpisu.

Po wprowadzeniu i właściwym sformatowaniu treści podpisu kliknij przycisk Zapisz, aby został on dodany.


Ważne!
Pamiętaj, że jeśli przygotujesz podpis jako HTML i zmienisz format na Zwykły tekst, całe dotychczasowe formatowanie treści, w tym m.in. kolor i rozmiar czcionki, odnośniki czy też obrazki, zostanie usunięte.

Czy artykuł rozwiązał problem?
Tak Nie