Wybierz inny temat

Panel poczty e-mail

Panel poczty elektronicznej pozwala na zarządzanie wiadomościami e-mail. Składa się z 5 zakładek zawierających różne funkcjonalności:

  • Nowe – tworzenie nowych obiektów (dostępne we wszystkich modułach),
  • Edytuj – zarządzanie wiadomościami e-mail,
  • Załączniki – otwieranie i zapisywanie załączników (należy kliknąć w załącznik, aby aktywować te funkcje),
  • Widok – ustawianie widoku okna z wiadomościami,
  • Flagi – oflagowanie wiadomości.

Domyślnie otwartą zakładką po przejściu do modułu Poczta e-mail będzie Edytuj. Tutaj właśnie znajdują się podstawowe funkcjonalności do zarządzania wiadomościami, w której znajdują się następujące elementy, pozwalające na następujące czynności:

  • Nowa wiadomość – tworzenie nowej wiadomości,
  • Odpowiedz – odpowiadanie na wiadomość,
  • Odpowiedz wszystkim – odpowiadanie na wiadomość do nadawcy i wszystkich adresatów,
  • Prześlij dalej – przekazywanie całej wiadomości dalej,
  • Usuń – usuwanie wiadomości,
  • Drukuj – drukowanie całej wiadomości,
  • Kopiuj – kopiowanie wiadomości do innego folderu,
  • Zapisz – zapisywanie wiadomość na dysk w formacie .eml,
  • Oznacz – oznaczenie wiadomości odpowiednim statusem,
  • Przenieś – przenoszenie wiadomości do innego folderu.
  • Zapisz – możliwość zapisania treści do formatu .eml.
  • Pokaż źródło – wgląd do źródła wiadomości e-mail
Czy artykuł rozwiązał problem?
Tak Nie