Wybierz inny temat

Panel kalendarza

Panel kalendarza pozwala na zarządzanie zbiorem spotkań. Składa się z 5 zakładek zawierających różne funkcjonalności:

  • Nowe – tworzenie nowych obiektów, dostępne we wszystkich modułach,
  • Edytuj – zarządzanie spotkaniami tworzonymi w kalendarzu,
  • Widok – ustawianie widoku okna kalendarza,
  • Flagi – oflagowanie spotkań utworzonych w kalendarzu,
  • Funkcje społeczne – subskrybowanie spotkań.

Domyślnie otwartą zakładką po przejściu do modułu Kalendarz będzie Edytuj. Tutaj znajdują się podstawowe funkcjonalności do zarządzania spotkaniami:

  • Nowe spotkanie – tworzenie nowego spotkania,
  • Edytuj – edytowanie zapisanego spotkania,
  • Usuń – usuwanie spotkania,
  • Potwierdzenie – potwierdzenie dostępności spotkania,
  • Drukuj – drukowanie spotkań,
  • Przenieś – pozwalające przenosić spotkanie pomiędzy folderami.
Czy artykuł rozwiązał problem?
Tak Nie