Wybierz inny temat

Zmiana ustawień list dyskusyjnych

W celu zmodyfikowania ustawień listy dyskusyjnej zaloguj się do panelu zarządzania serwerem Active.admin. Następnie na górnym pasku przejdź do zakładki Poczta > Wykaz list dyskusyjnych. Na wykazie utworzonych list kliknij w nazwę tej listy, którą chcesz edytować.

W formularzu edycji możesz zmodyfikować następujące parametry listy:

  • Opis – krótki opis listy dyskusyjnej, który będzie widoczny jedynie w panelu Active.admin na wykazie list dyskusyjnych.

  • Okno Lista adresatów – zawiera wykaz dodanych obecnie do listy dyskusyjnej adresów e-mail. Możesz usunąć wybrane adresy z listy, zaznaczając checkbox obok wybranego adresu, a następnie wybierając opcję usuń zaznaczone. Możesz także dodać nowe adresy do listy dyskusyjnej. W oknie Lista adresatów możesz wpisać dowolne adresy e-mail i dodać je od razu do listy. Mogą być to adresy e-mail utrzymywane na Twoim serwerze lub dowolne inne zewnętrzne adresy e-mail. W oknie Wykaz kont i aliasów możesz wybrać konta e-mail i aliasy utworzone już na Twoim serwerze i następnie dodać je do listy (bez konieczności wpisywania ręcznie każdego adresu e-mail). Dzięki temu możesz w szybki sposób dodać wiele adresów z serwera do listy dyskusyjnej.

Po zmodyfikowaniu wybranych parametrów listy kliknij przycisk Zapisz, aby zatwierdzić zmiany na edytowanej liście dyskusyjnej.

Czy artykuł rozwiązał problem?
Tak Nie