Wybierz inny temat

Ustawienia indywidualne filtru antyspamowego - listy RBL

Jednym z elementów systemu antyspamowego jest filtr wiadomości oparty o wyselekcjonowane listy RBL. Dzięki temu filtrowi serwer pocztowy odrzuca wiadomości, które pochodzą z serwerów znanych z przesyłania spamu. Dlatego też wiadomości o charakterze spamu nie trafiają na konta pocztowe.

Aby włączyć tą opcję należy w menu Poczta kliknąć w link Filtr antyspamowy, a następnie wybrać Ustawienia indywidualne, po czym zaznaczyć w formularzu opcję Odrzuć wiadomości z serwerów umieszczonych na listach RBL.

Po zaznaczeniu opcji należy zatwierdzić zmianę poprzez kliknięcie w przycisk Zapisz.

Ustawienia filtru można też wykonać dla dowolnego z kont pocztowych indywidualnie. W tym celu należy przy dodawaniu lub w edycji konta wybrać Osobiste ustawienia filtru antyspamowego, a następnie zaznaczyć opcję Ustawienia indywidualne.

Na chwilę obecną filtr antyspamowy korzysta z następujących list RBL:

  • invaluementSIP
  • Barracuda (BRBL)
Czy artykuł rozwiązał problem?
Tak Nie