Wybierz inny temat

Jak mogę przenieść Stronę WWW pomiędzy kontami w Panelu Klienta?

Usługę Strony WWW możesz przenieść pomiędzy dwoma kontami Panelu Klienta w nazwa.pl. Przeniesienie usługi w żaden sposób nie wpływa na jej działanie, konfigurację czy wprowadzone zmiany w projekcie. Przeniesienie Strony WWW jest zgłaszane przez Klienta, do którego usługa ma trafić. Pozwala ono zmienić dane płatnika, na którego będą wystawiane faktury za usługę, a także przekazać zarządzanie Stroną WWW innej osobie czy też firmie.


Aby zgłosić przeniesienie Strony WWW do swojego Panelu Klienta:

  • zaloguj się do swojego konta na stronie nazwa.pl,
  • następnie przejdź do sekcji Zarządzanie usługami i z rozwijanego menu wybierz zakładkę przenoszenie usług,
  • na stronie przenoszenia usług, w formularzu, wybierz opcję Przenieś Stronę WWW, a następnie wprowadź adres Strony WWW (np. strona.twojanazwa.nazwa.pl) i login Klienta, u którego obecnie usługa się znajduje. Po zaakceptowaniu praw i obowiązków wynikających z umowy o korzystanie z usługi Strona WWW możesz sfinalizować zgłoszenie za pomocą przycisku Dalej
  • na kolejnej stronie możesz zapoznać się ze szczegółami przeniesienia. Jeśli wszystkie dane są poprawne, kliknij przycisk Zgłoś przeniesienie.

Na adres e-mail dotychczasowego Klienta zostanie wysłana wiadomość e-mail, informująca o zgłoszonym przeniesieniu. Dotychczasowy Klient powinien zaakceptować przeniesienie Strony WWW w ciągu 14 dni, w swoim Panelu Klienta w sekcji Zarządzanie usługami - lista przeniesień.


Uwaga!
Jeśli Strona WWW została zamówiona wraz z hostingiem Active (jeśli Strona WWW i hosting Active mają taki sam identyfikator techniczny), przeniesienie Strony WWW spowoduje automatyczne przeniesienie hostingu.

Jeśli Strona WWW i hosting mają inne identyfikatory (nawet jeśli były zamawiane razem), przeniesienie Strony WWW nie powoduje automatycznego przeniesienia hostingu.

Sprawdź, jak zgłosić przeniesienie serwera Active.

Czy artykuł rozwiązał problem?
Tak Nie