Wybierz inny temat

Jak zamówić Stronę WWW?

Stronę WWW możesz zamówić jako oddzielną usługę lub zamawiając wraz z nią usługę domeny (adresu internetowego) czy też hostingu Active. Aby zamówić projekt Strony WWW:

  • zaloguj się do swojego Panelu Klienta na stronie nazwa.pl i przejdź do zakładki Strony WWW na pomarańczowym pasku w górnej części ekranu;
  • kliknij w przycisk Wybierz Stronę WWW;
  • w dostępnej wyszukiwarce kategorii i branż wybierz tę, która Cię interesuje lub sprawdź Najnowsze projekty, po czym kliknij Szukaj. Możesz także kliknąć w Przeglądaj katalog projektów WWW i za jego pomocą wyszukać interesujący Cię projekt z wielu dostępnych kategorii i branż;
  • po kliknięciu w główne zdjęcie projektu pojawią się szczegóły projektu oraz przycisk Do koszyka, który należy wybrać;
  • w kolejnym kroku formularza zamówienia możesz też zarejestrować domenę – adres dla Twojej Strony WWW. W tym celu wpisz nazwę domeny, która Cię interesuje i kliknij Sprawdź. Następnie po zaznaczeniu wybranej domeny kliknij Kontynuuj;
  • w Koszyku wybierz rodzaj promocji, w jakiej chcesz zamówić usługę lub wpisz posiadany kod rabatowy. Po dokonaniu wyboru kliknij w przycisk Do kasy;
  • w ostatnim kroku pojawi się podsumowanie zamówienia w koszyku. Sprawdź wszystkie informacje, zapoznaj się i zaakceptuj Regulamin Świadczenia usługi Strona WWW oraz ewentualnie innych usług oraz kliknij w przycisk Potwierdzam Zamówienie;
    Uwaga! W tym kroku możesz także zmienić identyfikator techniczny Strony WWW. Identyfikator ten będzie loginem, którym będziesz mógł logować się do panelu edycji Strony WWW (Active.WWW) oraz panelu zarządzania (Active.admin). W celu zmiany identyfikatora kliknij przycisk Zmień identyfikator na dole strony;
  • na ekranie pojawi się komunikat Proszę czekać, trwa realizacja zamówienia oraz zegar odliczający czas. Poczekaj, aż system potwierdzi przyjęcie zamówienia. Twoja Strona WWW będzie dostępna natychmiast po przyjęciu zamówienia.
Czy artykuł rozwiązał problem?
Tak Nie