Wybierz inny temat

Jak mogę odzyskać hasło do usługi kont pocztowych?

Aby odzyskać dane do logowania do panelu zarządzania kontami pocztowymi Active.admin, należy przeprowadzić krótką procedurę ustanawiania nowego hasła. W tym celu zaloguj się do Panelu Klienta nazwa.pl i w zakładce Zarządzanie usługami kliknij w link zmiana haseł, a następnie wybierz rodzaj usługi – Poczta . Z listy wybierz identyfikator Twojej poczty i kliknij w przycisk zmiana hasła.

Następnie wprowadź w formularzu:

  • hasło do Panelu Klienta (w celu autoryzacji),
  • wybrane przez Ciebie nowe hasło do panelu zarządzania kontami pocztowymi,
  • ponownie nowe hasło (w celu wykluczenia błędów).

Po uzupełnieniu wszystkich pól formularza kliknij w przycisk zatwierdź. Zmiana zostanie potwierdzona w wiadomości przesłanej na Twój kontaktowy adres e-mail.

Uwaga! Zmienione w ten sposób hasło jest hasłem do logowania do panelu Active.admin i dopiero w nim dokonywana jest zmiana hasła do konkretnego konta e-mail.

Czytaj więcej: Jak zmienić hasło do konta e-mail?

Czy artykuł rozwiązał problem?
Tak Nie