Wybierz inny temat

Jak mogę przenieść domenę pomiędzy Panelami Klienta (ze zmianą odbiorcy faktury)?

Przenoszenie domeny pomiędzy Panelami Klienta jest inicjowane w docelowym Panelu Klienta (tym, do którego domena ma zostać przeniesiona). W związku z przeniesieniem domeny jej Abonent nie ulega zmianie, zmienia się jedynie Klient nazwa.pl (osoba fizyczna lub firma reprezentująca Abonenta, na którą będą wystawiane faktury za domenę).

Ważne! Jeżeli domena, której jesteś Abonentem, znajduje się u innego Klienta, to możesz ją przenieść do swojego Panelu Klienta. Jeśli jeszcze go nie założyłeś, wejdź na https://panel.nazwa.pl, zarejestruj się, a następnie postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.

Po zalogowaniu do docelowego Panelu Klienta kliknij w zakładkę Zarządzanie usługami, a następnie przenoszenie usług.
Na stronie przenoszenia usług domyślnie zaznaczona jest opcja Przenieś domenę. W pustym polu wpisz adres domeny, którą chcesz przenieść. Możesz podać wiele adresów domen, rozdzielając je wyłącznie przecinkami lub kolejnymi liniami, bez spacji.
Dla każdej z domen zostanie zgłoszony osobny wniosek wymagający potwierdzenia w dotychczasowym Panelu Klienta.

Wprowadzone domeny powinny znajdować się w tym samym Panelu Klienta i być przypisane do jednego Abonenta. Przeniesienie domeny możesz wykonać na dwa sposoby, w zależności od informacji jakie posiadasz:

  • Jeśli znasz login do Panelu Klienta, w którym obecnie znajduje się domena i dotychczasowy Klient ma możliwość potwierdzenia przeniesienia, skorzystaj z przeniesienia on-line. Szczegółowe informacje na temat takiej formy przeniesienia znajdziesz tutaj, a pod tym adresem zamieszczony jest wideoporadnik prezentujący przeniesienie usługi.
  • Jeżeli znasz dane Abonenta domeny, możesz zrealizować przeniesienie na wniosek elektroniczny lub pisemny, bez konieczności akceptacji przeniesienia przez dotychczasowego Klienta. Szczegółowe informacje dotyczące przeniesienia na wniosek elektroniczny lub pisemny znajdziesz tutaj.
Czy artykuł rozwiązał problem?
Tak Nie