Wybierz inny temat

Jak skonfigurować certyfikat SSL w Panelu Klienta?

Zamówiony certyfikat SSL należy poprawnie skonfigurować, by było możliwe wystawienie go, zainstalowanie i włączenie dla wybranej domeny.

Aby skonfigurować certyfikat SSL, zaloguj się do Panelu Klienta i przejdź do zakładki Twoje usługi -> certyfikaty SSL. Kliknij nazwę certyfikatu, aby wyświetlić jego szczegóły i kliknij przycisk Skonfiguruj.


Na kolejnym ekranie wybierz jedną z opcji:

  • Serwer znajdujący się w Twoim Panelu Klienta
    Jeśli po wystawieniu certyfikat ma zostać automatycznie zainstalowany i uruchomiony na serwerze lub w usłudze Sklepicom w Twoim Panelu Klienta
  • Wklej CSR, jeżeli certyfikat ma zostać zainstalowany na serwerze poza nazwa.pl lub w innym Panelu Klienta
    Jeśli posiadasz CSR i certyfikat będzie instalowany na serwerze poza Twoim Panelem Klienta
  • Generuj CSR w nazwa.pl
    Jeśli chcesz wygenerować CSR i certyfikat będzie instalowany na serwerze poza Twoim Panelem Klienta


Na kolejnym ekranie sprawdź poprawność danych właściciela certyfikatu oraz osoby kontaktowej. Ponieważ domena została wskazana podczas zamawiania certyfikatu SSL, na tym etapie nie można jej już zmienić.

Upewnij się, że możesz utworzyć wybrany adres e-mail i odebrać przesłaną na niego wiadomość.

Jeśli wszystkie dane są prawidłowe i aktualne, kliknij przycisk Kontynuuj.

Po opłaceniu i skonfigurowaniu certyfikatu SSL rozpocznie się procedura jego wystawienia. O ile nie została wybrana instalacja certyfikatu na serwerze w Twoim Panelu Klienta, sprawdź adres e-mail wybrany jako adres właściciela certyfikatu SSL. Możesz otrzymać wiadomość zawierającą link do weryfikacji domeny.

Uwaga! W przypadku zamówienia certyfikatu SSL wraz z nową domeną realizacja zamówienia nastąpi po 24 godzinach od rejestracji domeny.

Czy artykuł rozwiązał problem?
Tak Nie